شناسهٔ خبر: 212509 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن مطرح شد؛

تاکید بر ضرورت بهبود کیفیت پاسخگویی به مراجعان سازمان

شورای مدیران جلسه شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن با تمرکز بر گزارش سامانه ارزیابی عملکرد، پرداخت‌های مبتنی بر عملکرد و افزایش پاسخگویی به مراجعان سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان، در جلسه شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن با تأکید بر پرداخت کارانه ادارات کل راه و شهرسازی بر اساس عملکرد واقعی، گفت: این طرح گامی مهم در راستای استقرار حکمرانی داده‌محور، شفافیت در پرداخت‌ها و ارتقای بهره‌وری در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها خواهد بود.

نبیان با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد سازمان، بر لزوم توجه هم‌زمان به شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی تأکید کرد و افزود: سازمان ملی زمین و مسکن یکی از نهادهایی است که ماموریت‌های بسیار گسترده‌ای دارد و انعکاس عملکرد این سازمان از طریق همین ارزیابی‌ها انجام می‌شود.

وی همچنین تأمین نیروی انسانی متخصص برای دفاتر و تعیین تکلیف نیروهای مأمور در سازمان را از اولویت‌های جدی مدیریت منابع انسانی دانست و بر تسریع در انجام آن تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بخش دیگری از سخنان خود بر افزایش سطح کمی و کیفی پاسخگویی به ارباب‌رجوع تأکید کرد و این اقدام را گامی مؤثر در شفافیت، تسریع خدمات و ارتقای رضایتمندی مردم دانست.

در ادامه این جلسه، حمیدرضا عابدی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان نیز معارفه شد و نبیان با تأکید بر نقش کلیدی روابط عمومی، خواستار همکاری جدی مدیران ستادی با دفتر روابط عمومی برای انعکاس دقیق عملکرد سازمان به مردم و رسانه‌ها شد.

پیش از صحبت‌های مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گزارش پرداخت‌های مبتنی بر عملکرد ادارات کل، توسط علی غلامپور معاون توسعه مدیریت و منابع، گزارش حکمرانی داده‌مبنا توسط مهدی منصوری، مدیرکل مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی و همچنین گزارش ارزیابی عملکرد و شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۵ سازمان توسط محمدمهدی النچری، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان سازمان ملی زمین و مسکن ارائه و توسط حاضران در جلسه بررسی شد.